Sista dagen

Usch!
Idag går Natalie sin allra sista dag på sitt dagis Linden.
Kommer ihåg i höstas att jag va väldigt skeptisk till Linden men jag kan säga nu att vi är hur nöjda som helst! Hon hade inte kunnat fått en bättre dagisstart. Är ingen av oss föräldrar som vill byta. Det måste ju vara ett gott tecken som jag hoppas att personalen vet om.
På föräldrarmötet gav vi till och med som förslag att dom skulle öppna ett koperativ så vi kunde ha våra barn kvar. ;)

Men nu är det bara att acceptera läget och inse att vi inte kommer att få ha dessa underbara fröknar nå mera. :(
Innan jag hämtar Natalie idag ska jag åka och köpa nån fin blomma samt en liten present (om jag hittar nåt passande vill säga) som Natalie ska få ge till personalen.



I höst kommer Natalie att få byta dagis till Eken. (Hon ska vara ledig nu ända fram till v.34)
Får väl se hur det går. Kommer säkert att gå jättebra, då det inte va några som helst problem med förra inskolningen. Men som mamma oroar man ju sig alldeles för mycket. ;)
Hon får bra fröknar där också så jag är inte orolig på det viset. Bara det att det kommer att vara sjukt mycket mera och större barn där. Känns som att min lilla nyfikna tjej kommer att bli översprungen x-antal gånger om dan. Hon vill ju som alltid stå mitt i där saker händer. ;)

Måste ringa till nya dagiset också och höra hur vi ska göra när hon ska börja. Fick information om att det är vi som ska ringa dit. Själv tycker jag att det är lite tokigt. Jag tycker att det är dagis ansvar att höra av sig och hälsa oss välkomna. Men men... Jag jobbar inte inom barnomsorgen längre så nu är det bara att gilla läget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0