Seg

Jag kan för allt i världen inte förstå varför jag är så satans trött.
Igår efter att jag lämnat Natalie på dagis så åkte jag hem och sov. Satt vid datorn typ en kvart men insåg sen att jag inte orkade hålla mig vaken så jag la mig på soffan och sov tills det va dax att åka ner och hämta lillfis igen.
Ja, visst va det skönt och säkert behövde jag sova. Men det behövs städas och greja här hemma också. Tyvärr har jag inte krafter till det, så det får vänta. Tror inte att disken, tvätten och dammråttorna springer ifrån mig direkt. ;)

Nej, nu ska jag försöka gör liiite nytta i alla fall, innan jag somnar på soffan igen! ;)


Kommentarer
Postat av: sofie

marie du är gravid! man får vara trött då!! puss!

2011-06-15 @ 11:17:29
URL: http://sjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0