Pain!

Mycket klagande nu, men jösses va ont jag har i mitt bäcken!

Snubblade i en stol igår kväll och måste ha vridit till eller sträckt bäckenet på nåt konstigt vis.
Det gjorde så sjukt ont just när det hände så jag bara föll ihop på golvet. Låg där med tårar i ögonen en stund och sen tog jag mig till soffan och satt där resten av kvällen. Ville som inte röra mig.
Det har blivit bättre men är inte bra.
Sov inte så bra inatt pga smärta och nu kan jag inte göra mer än att gå jävligt försiktigt. Men jag hoppas att det ska ge med sig snart.
Bebis kunde ju tex. vara så snäll och komma ut så man kanske kan få se vart man sätter fötterna och slippa alla gravidkrämpor i värmen. ;)

Inatt kan du väl komma ändå? Vi väntar ju sååå på dig lilla krabat!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

håller tummarna att det blir snart, gick ju m Johan i juli när det var så varmt m det var 28 år sen snart .. Kram gumman.

2011-07-04 @ 21:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0