Ny mobil?

Idag när älsklingen kom hem frågade han mig om jag ville ha en ny mobil.
Hmm.... Jag är ju bra nöjd med den jag har så det känns lite onödigt med en ny. Men å andra sidan är det ju alltid kul med lite nytt. Den jag har är ju snart två år gammal faktiskt! ;)

Anledningen till att han frågade va för att Telia vill att han ska förlänga abonnemanget på sin jobbtelefon och då skulle man väl få en mobil på köpet. Han själv behöver ingen då han har en ny från andra jobbet, så det va ju hemskt snällt att han tänkte på mig!
Kruxet är ju att mobilen troligtvis är låst på Telia och jag har ju Halebop. Han skulle fråga om det imorgon sa han. Så vi får väl se hur det blir.

Är ju lite emot touchmobilerna också. Men jag kanske kan vänja mig. Om inte får vi väl sälja den! Jag har ju ändå min "gamla" älskling. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0