Midsommarhelgen

Har varit väldigt lugn!
Jag hade ju planerat att få bebis i midsommar, men bebis hade visst andra planer och ligger kvar än. :(

Vi har faktiskt bara varit hemma och pysslat hela midsommar. Har varit sååå skönt. Hade tänkt ta oss ner till Österby och träffa lite folk och köpa lotter mm men det vart inte så. Vi trivdes så bra här hemma.
Vi har fixat massor i trädgården, satt upp lite lister som saknats, tvättat upp all tvätt, myst och bara haft det allmänt bra.

Har varit så skönt att inte varit uppbokad med nå midsommarfirande. Har liksom inte haft nå sug efter det heller.
Jag drack en halv flaska rosé (självklart alkoholfritt) på midsommarafton och Magnus tog sig två öl. Det va vårat firande.

Hoppas ni alla haft det lika underbart som oss. Dock antar jag att dom flesta låg bakfulla med huvudvärk nån dag. Det saknade jag inte alls kan jag säga! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0