Middag

Usch! Det är nog bland det värsta jag vet.
Visst det är jättegott med mat ibland. Om man slipper laga den själv!

Men att behöva komma på nån maträtt varje dag och sen stå vid spisen och laga skiten det hade jag gärna varit utan. Hade det inte varit för att Natalie ska ha mat och att jag vet att Magnus är hungrig när han kommer hem från jobbet så hade jag hoppat över all denna mat.
Jag klarar mig bra ändå. Lite fil eller nåt räcker bra för min del.
Är ju nästan aldrig hungrig och ännu värre blir det ju nu på sommaren när det är varmt ute också.

Nej, det här med mat är bara ett nödvändigt ont!!!

Idag ska vi i alla fall äta potatis, frukostkorv och pepparrotssås.

Vad ska ni äta?



Kommentarer
Postat av: Hulda

Håller med! Hatar att komma på vad man ska äta, speciellt direkt efter jobbet. Handla, hem, laga skiten, äta & sen diska. Skulle lätt kunna leva på yoghurt... :)

2011-06-16 @ 18:40:58
Postat av: Jessica

Pannkakor ^^ Jag känner mig inte heller så inspirerad när det kommer till att laga mat.. Men kycklingsoppa är en rätt jag kan rekommendera, vi åt det på hemkunskapen för ett tag sen och sen dess har jag lagat det massor av gånger ^^

2011-06-17 @ 19:58:46
URL: http://norrbys.webs.com
Postat av: Sofia

Färdig matkasse hem till dörren, its the shit! Man behöver inte tänka alls och får massa nya uppslag!

2011-06-23 @ 13:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0