Måsten

Jaha... Vad ska man hitta på idag då?
Har precis kommit hem efter att ha lämnat Natalie på dagis.
Tror att det blir lite rensning av kläder här hemma. Måste ju gå igenom Natalies alla gamla och nya kläder, sortera och lägga ner i hennes nya byrå samt gå igenom och lämna tillbaka de kläder vi har lånat av div snälla människor. Har dock ganska stor koll så det ska väl inte bli allt för besvärligt.

Sen MÅSTE jag verkligen försöka städa här hemma. Jag skäms faktiskt över hur det ser ut. Men när fan ska jag orka? Orkar ju knappt hålla mig vaken på dagarna och städa när Natalie är hemma är inte det lättaste. Idag blir det en middagslur också. Missa ju den igår och det märktes senare kan jag säga. Efter 16 va jag som en zombie!

Så jag får väl försöka sätta lite fart nu då om jag ska hinna med allt.
*suck*
När kan man bara få skita i allt och ligga på soffan hela dagarna?

Kommentarer
Postat av: sofie

just nu innan bebis anländer får man absolut skita i allt och ligga på soffan!!!

2011-06-22 @ 14:28:31
URL: http://sjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0