Grattis!

Idag sänder vi en STOR tanke till min älskade pappa uppe i himlen.
Det är nämligen hans födelsedag idag. 61 år fyller han! Gammal som gatan. ;)
Synd att han inte är här med oss så vi får ge honom en kram på hans dag.
Förra året åkte jag och Natalie och sjöng "Ja må han leva" vid hans grav. Kommer ihåg tanten som satt på en bänk en liten bit bort. Hon tyckte nog att vi va bra knäppa. ;) Regnade då också om jag inte minns fel.
Fast inte så mycket som idag.
Jag tror att det är änglarna som gråter på pappas födelsedag.

Önskar så otroligt mycket att han kunde få träffa min underbara familj. Han skulle ha varit världens bästa morfar!

♥ Jag saknar dig sååå pappa!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0