Bebis

Magen växer och växer och barnet där i är inte stilla en sekund. Vissa gånger gör det faktiskt sjukt ont när den håller på. Ofta så trycker den ut hela kroppen ut från min kropp så magen blir alldeles sne och ser ganska rolig ut. 

Ska till barnmorskan i morgon igen, vilket känns väldigt skönt.
Vill veta lite om hur barnet ligger för det känns inte som att det är så himla långt kvar tills den vill ut.

Tänkte att ni kanske kunde få gissa lite när ni tror att barnet kommer. Vore roligt att se om nån av er får rätt.

Beräknat födelsedatum är 14 juli.
(För att ni ska få lite huvudbry/hjälp så kan jag säga att Natalie kom 2.5 vecka för tidigt klockan 02:27. Kanske även denna bebis har bråttom ut eller vill den ligga kvar och mysa längre tro?)

Så snälla!
Skriv en kommentar om när ni tror att bebis kommer.
Datum och klockslag vore kul!


Kommentarer
Postat av: nettan

hejsan

tror bebisen kommer den 14 juli men precis när det blivit den 14.

kram nettan

2011-06-12 @ 20:00:03
Postat av: Malin

jag tror den 8 juli 15:23

2011-06-12 @ 20:20:47
Postat av: Camilla Kastberg Odeheim

11 juli runt klockan 12.00 på dagen. Då vill HAN kika ut till mamma pappa och storesyster :)



Förresten, har ni några namn?

2011-06-12 @ 22:30:35
Postat av: Linda

Jag tror att de blir en flicka och hon kommer 3juli

2011-06-16 @ 22:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0