Båtresa

I fredags va jag och Natalie ut till Natalies faster Ewy med familj på deras ö utanför Östhammar. Magnus kom också dit efter att han slutat jobba.
Det är verkligen mysigt där!
Vi vart bjudna på fika och middag och några mycket trevliga timmar.
Ewy tog några kort som jag snodde så ni får se min lilla skit i action! ;)



Jättekul att sitta i jorden och gräva!



Så vart man så här snygg efteråt!







Det här kortet tyckte jag vart jättefint på Natalie!

Vid 20 tiden va det dax för oss att åka hem. Dock va det fortfarande strålande sol och varmt.
Va lite svårt att knäppa i motljus men några bilder fick jag på min lilla fis när vi satt i båten på väg tillbaka.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0