Bakluckan

Gårdagens bakluckeloppis kan bara förklaras med ett ord: FIASKO!!!

Det va så sjukt lite folk där. Verkligen helt tomt! Våra bordsgrannar sa att det nog va den sämsta gången dom varit med om. (Dom brukade stå rätt ofta) Självklart med min tur så va det ju precis när jag äntligen hade lyckats tagit mig dit med alla grejor.
Men jag gick ju inte back i alla fall. Med inträdet/hyran det kostade att stå där + lite mat så gick jag typ 80 kr plus! Ha ha... Det är ju skrattretande! ;)

Fast jag och Sofie fick ju umgås en hel dag tillsammans utan barn och det va ju underbart! Mera sånt. ;)
Jag hade ändå en rätt bra dag, även om den hade varit sjukt mycket roligare om man hade fått sålt lite saker.

Nu ska jag gå igenom det jag fick hem igen och sen ska jag åka ner till loppisen i Österby med det jag inte vill sälja själv. Har ju några saker av värde och dom vill jag nog inte skicka ner. Dom sätts nog ut på Blocket eller Tradera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0