37+4

Idag har vi gått 37 veckor och 4 dagar med bebis.
Det firades med ett besök hos barnmorskan. ;)

Tyvärr har ju min barnmorska semester så det har ju känts lite tokigt att komma till en annan nu när det är så nära. Men det gick faktiskt bra. Kul att höra lite andras åsikter och hur dom säger saker och ting.

Allt såg bra ut i alla fall.
Bebis är fixerad och magen hade växt en cm till, så Sf-måttet är nu 36.
Hon sa OJ! när hon såg min mage men sa också att hon inte trodde att det va nån stor 4,8 kg bebis där inne. Snarare 3,7 vilket är normalt.
Trodde också att den skulle komma ut snabbt när den väl satt igång. Jag som redan oroar mig för att jag inte kommer hinna in vart ju inte lugnare nu! ;) Men hellre det än att ligga 38 timmar på förlossningen.

Ja, mer än så vet jag inte om vi sa.
Väntar nu bara på att bebis ska komma ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0