Snurrig!

Jag hade ju funderat på att vi nog inte skulle behöva någon syskonvagn. Men nu har jag fått tänka om då Natalie helst vill åka vagn hela tiden.
Har suttit på blocket och kikat massor. JÖSSES va snurrig jag blir!!!
Trodde att jag ville ha en Phil & Teds


Men efter att ha kollat så blir ju den lite tokig eftersom man har liggdelen på "övervåningen".
Lär ju inte bli poppis om Natalie måste sitta där nere och inte se ett skit. Så den har jag nu övergett.

Sen har jag kommit fram till att jag vill ha dubbla sitsar och dubbla sufletter. Blir enklare så helt enkelt!
Då får dom mer som en "egen" vagn i vagnen om ni förstår hur jag menar.

Så nu väljer jag mellan Babytravel


eller Carena



Tycker kanske att Carenan är lite snyggare och verkar lite bättre. Dock är det en stor fördel hos Babytravelen att den har justerbart handtag. Vi lär behöva det då Magnus är väldigt lång så han slipper gå bredvid vagnen som vissa karlar gör. Jag tycker att det ser så hemskt ut!

Funderar på om jag ska ta med karln in till stan och kolla på dom i butik innan vi bestämmer oss. Då kan vi ju jämnföra och provköra lite.

Kommentarer
Postat av: katarina

jag tycker babytravel`n är mkt stadigare, känns inte alls lika rapplig som carenan... en sån kommer jag välja iaf =)

2011-07-15 @ 20:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0