Själva

Nu är jag och junior alldeles själva hemma.
Magnus och Natalie åkte över till farmor och farfar på Gräsö.
Jag har försökt och plocka lite här hemma (fattar inte att det stökas till så fort) och junior sover som bäst i vaggan.

Känner mig lite nere just nu. Gråter en skvätt då och då när ingen ser.
Orsaken? Ja, det är nog mycket som spelar in.
*Lite sömn
*En junior som mest skriker, inte kan ligga själv, ammas mest hela tiden och endast ska vara med mamma (är han hos pappan skriker han efter 30 sekunder typ)
*En Natalie som är trött, gnällig, rastlös och gör bara massa bus och sånt man inte får
*En sambo som inte är sig själv
*Två katter som skriker och ska vara på mig hela tiden

Ja listan kan göras lång...
Men det är väl bara att kämpa på. Det vänder väl snart hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: nettan

Skickar en stor styrke kram till dig.Jag vet hur det är för Oskar var likadan,en riktig mammagris.Vi får och ta och träffas snart,så man får se junior.Har han fått nå namn än eller?Kramar i massor nettan

2011-07-30 @ 12:57:29
Postat av: Carro

Långt svar men enjoy! ;)



Svar: Åååh vad glad jag blir Marie för kommentarerna! :)

Jag vet att jag har haft såhär länge nu. Började när jag gick i 8an typ) Så jag är mer eller mindre "van" vid att ha det såhär tyvärr. :/ Jag har kollat upp det en gång. Det var inte gluten, och laktos försöker jag undvika. Blev lite bättre där en stund. Sedan så tryckte min husläkare på ett ställe i magen och det gjrode skit ont! Jag har stressmage helt enkelt, och den bästa medicinen är att varva ner, ta det lugnt och inte stressa upp sig själv. Inre stress typ.



Ja, vrf inte? Ska det hjälpa? Mamma ahr provat på det, men det smakar tydligt skit äckligt. :p



Men du då! Du kan ju inte vara en super mom 100% jämt heller! Du kmr snart ikapp, när du kmr in i rutinerna och vardagen. Ge det tid och man får gråta utan "anledning" också. I do! För det är sånt som måste ut ibland.



Och tack för välkomnandet! ;) Bamse kramar!!

2011-07-30 @ 19:37:16
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0