Ny mobil

Nu har jag fått en ny mobil av min älskling.
Fick välja precis vilken jag ville inne på Kontorshuset i Östhammar.
Fanns inte så jättestort utbud men jag valde tillsist en Sony Ericsson Xperia Neo



Kan dock säga att jag verkligen inte fattar nånting av hur man gör. Igår kunde jag inte ens ringa när jag skulle ringa till mamma. Jag gjorde tydligen rätt fast det inte fungera, för när Magnus skulle visa mig sen så gjorde han precis lika som jag hade gjort. Han måste ha "magic fingers" eller nåt! ;)

Tur jag har honom för han ska få bli min instruktionsbok. (Varför finns det förövrigt inte såna nu för tiden?) Han kan ju lite mer än jag då han har övat massor med sin mobil.

Men när vi ska praktisera på mobilen återstår att se.
Är ju liksom full rulle här hemma hela tiden. Sitter jag inte och ammar så sover jag, är med Natalie eller pysslar här hemma.
Får kanske ta det nån kväll när Natalie somnat. Då kan han visa mig medans jag ammar eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0