Amma, amma, amma

Det är vad mina dagar består av just nu. Känner inte att jag gör nåt annat än att sitter i soffan och ammar.
Har fått ruskigt ont i rumpan av allt sittande kan jag säga! ;)
Har världens bästa sambo som hjälper till med allt och tar hand om Natalie.
Tack älskling! ♥
Känner liksom inte att jag hinner med så mycket just nu. Därav blir det lite dött här också.
Kom på idag att jag faktiskt kan mms blogga lite emellanåt eftersom jag inte hinner sätta mig vid datorn. Är ju lättare att skriva på mobilen. Det kan jag ju göra medans jag ammar.
Så jag ska försöka skriva lite oftare! ;)

Ser att ni är lite nyfikna och kikar in här, så då vill jag ju ge er nåt att läsa också!
Men ha lite tålamod är ni snälla! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0