Sparka på du!

Idag har jag myst med min underbara familj på morgonen och förmiddagen. Anledningen till det är att mina älsklingar nu befinner sig flera mil bort och jag sitter ensam här hemma.
Åkte på bio på dan med Sanna (min storebrors sambo) och syrran. Kollade på Änglagård 3. Den va väl ganska bra, men det hände inte speciellt mycket. Dessutom är den väldigt bra upplagd för en Änglagård 4. Det märktes nästan redan från början.
När jag åkte så åkte Natalie och Magnus till Gräsö. Dom tycker att det är tråkigt hemma när inte jag är hemma. Sen tyckte Magnus att jag skulle få sova ut ordentligt en natt så dom sover kvar där, vilket innebär att jag måste sova alldeles själv i mitt stora hus! ;)
Har ju katterna så det är ingen större fara. Funderar på om jag ska lägga mig snart, är ganska trött faktiskt. Men ville skriva av mig lite. Va ju ett tag sen.

Just det, nu till det jag skulle skriva om...

Efter bion stannade jag hos mamma en stund. (en stund vart 2.5 timme)
När jag satt där i soffan så kände jag för första gången hur den lille/a sparkade i min mage. Det gick verkligen inte att ta miste på vad det va. ;) Mysigt va det i alla fall. Så nu hoppas jag att jag ska få känna lite mera av min lilla bebis! ;)

Nej, nu ska jag nog lägga mig i min underbart sköna säng. Stänga av alla telefoner så ingen kan väcka mig och så ska jag ta mig en rejäl sovmorgon i morgon. UNDERBART!!!
(Kommer dock ha mobilen på viberation IFALL att det skulle hända nåt med Magnus och Natalie så dom kan få tag på mig)

Natti natti!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

En bebis till va roligt! Grattis!

2011-01-10 @ 09:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0