Sova

Känner att jag nu vill sova på nätterna!

Natten till i måndags vaknade Natalie kl 3 och var klarvaken. La henne minst 20 gånger i sängen för att hon skulle somna om. (jag vägrade ta upp henne för då tror hon väl att det är ok att vakna kl 3.) Vid 6 gav hon äntligen upp och somnade om. Sen sov vi till 9.30. Min nattsömn = ca 5 timmar. (va vaken sent och glodde på tv!)

Natten till igår vart det inte heller så mycket sömn. Magnus börjar nog bli förkyld vilket resulterade i att han låg och toksnarka hela natten. Dessutom envisades han med att sova på rygg och det gör ju inte saken bättre. Så jag låg och slog på honom hela natten och när han äntligen tystnade så började Natalie böka.  *SUCK*
Min nattsömn = Återigen ca 5 timmar.

Inatt vart det dock lite bättre. Vaknade några gånger av mig själv och nån gång av Natalie. Men vid 5.30 tycke skitungen att det va dax att gå upp. Pigg som få va hon. Rulla runt i våran säng som en tornado och babblade så vi fick skavsår i öronen. Magnus skulle upp och jobba så han gick upp och gjorde välling och sen höll jag fast Natalie tills hon somnade om vid 6.30-7. Vi vaknade igen vid 9.30. SKÖNT!!!

Ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt så jag får sova massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0