Snygg

Satt och kollade på korten som finns på mig på facebook.
Hittade ett från brorsans 30års fest i februari 2007.



Det är jag som står längst till vänster

Jag är nöjd med mig själv där! (självklart va jag det inte då, men nu när jag ser tillbaka så är jag det)
Frågan är: Kommer jag nånsin bli så där smal och snygg igen?
Mina förhoppningar är att vara det 2012-2013. För efter att bebis kommit till världen och jag känner att jag orkar med allt så ska jag ta tag i mig själv och mitt liv och börja träna igen. Innerst inne trivs jag faktiskt inte med att vara en soffpotatis! Det är liksom inte jag. Tränade ju 6 dagar i veckan när jag träffade Magnus. Kanske ska jag skylla allt på honom... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0