Saknar min skrutt

Det är ganska eller väldigt skönt ska jag nog säga att få lite ensam tid här hemma. Poppa musik och bara göra som jag vill utan att nån river mig i byxbenen. Men nu börjar jag faktiskt sakna mina älsklingar.
Dom ringde alldeles nyss och sa att dom väntade på färjan och att dom skulle komma hem. Skönt tänkte jag.
Tre minuter senare ringer dom igen och säger att dom ska stanna till hos tant Anna innan dom kommer. Hon hade fått reda på att dom va på färjan och passade då på att kidnappa mina älsklingar. Skit också!!! Det ska hon få sota för! ;)

Jaja... Hinner väl kanske göra lite mera nytta här hemma innan dom kommer då.

Men jag vill att min skrutt kommer hem och gör massa bus. Är så tomt här hemma!
Igår när jag kom in i vardagsrummet hittade jag henne i mjukisdjurslådan. Hon hade klättrat i och såg allmänt nöjd ut. Skitunge!
Mamma älsklar dig!!! ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0