Pojke eller flicka

Mina funderingar har nu startat. Får Natalie en lillebror eller en lillasyster i sommar?

Fick ett roligt mail från Libero där man kunde (på skoj) se vad det skulle bli enligt en kinesisk graviditetskalender.
Enligt den så stämde det förra gången. Stämmer det även denna gång tro?

Har ni barn, väntar barn eller bara är nyfikna på vad ni skulle få när ni nu vill ha barn så klicka in på den här länken:
http://www.smartaboutyou.com/email/libero/new/Kinesisk_kalender_SE.pdf?utm_medium=email&utm_source=Continuous+e-mail+flow_SE&utm_campaign=E4.SE

Stämde det?
Jag hoppas att det stämmer för oss igen. Enligt mig så gör det det i alla fall. ;) Och ni som känner mig vet ju vad jag tror att det blir.

Kommentarer
Postat av: nettan

hej vad tror du det blir då???? kram nettan

2011-01-10 @ 17:00:56
Postat av: Marie

Det håller jag hemligt en liten stund till... ;)

2011-01-10 @ 17:06:38
URL: http://daintymorsel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0