Nervös!

Jag har börjat blivit lite smånervös och lite smått nojig. Min mage har verkligen blivit jättestor redan och jag är bara i vecka 17+4 idag. När jag väntade Natalie hade jag knappt fått en liten bula. Nu är den stor och väldigt högt upp. Alla säger att man blir större fortare med andra, men ska man va så här stor?
På onsdag ska vi på ultraljud. Efter det kan jag andas ut (hoppas jag!) när jag får se att det bara är en bebis. Blivit lite nojig över att det är två nämligen.
Hur ska man orka med det? Ett vilddjur till Natalie och två små bebisar. Herregud! Magnus sa att vi skulle anlita en barnflicka i så fall. ;)
Visst skulle man väl klara allt själv, men det skulle bli lite jobbigt tror jag. Men min tanke är som alltid annars. Kan alla andra så kan väl jag! Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0