Långt

Magnus har ju haft en knöl på halsen hur länge som helst (flera år om jag inte minns fel) Förra veckan va han äntligen till läkaren och kollade upp den. (Efter en massa tjat från mig. Varför ska det va så svårt att gå till läkaren?)
Läkaren här konstaterade att det var en fettknöl som måste tas bort. Men dom vågar inte göra det här nere på vårdcentralen eftersom den sitter på halsen. Så då skulle han få en remiss till Akademiska i Uppsala.
Igår kom det en kallelse, från Enköpings lasarett!
Hallå! Ska vi verkligen behöva åka ända till Enköping för att ta bort en knöl på halsen? Magnus frågade mig om man inte kunde boka om det till Ackis, men antagligen så kan man väl inte det. Då hade vi väl fått en tid där. Så samma dag som Natalie ska gå sin första "riktiga" dag på dagis och jag ska jobba min första dag efter föräldraledigheten så ska Magnus lägga sig under kniven.

Kommentarer
Postat av: nettan

hej marie



dom är jätte duktiga i enköping,har varit där själv och tagit bort en knöl.så han är i trygga händer.hoppas det är bra med er alla 4.för mig var det tvärtom med gravid magen med rasmus blev jag stor tidigt,men när jag väntade oskar kom magen sent.

kram nettan

2011-01-21 @ 20:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0