Födelsedag!

Igår hade jag inte tid att sitta vid datorn även om jag gärna hade delat med mig av min dag. Eller min förresten... Det va faktiskt Natalies dag. Hon vart ju ett år igår. Stora tjejen!

Vi va ner till kyrkis på förmiddagen. Tyvärr va vi helt själva där. Sanna och Sara kom som tur va vid 10.15, vi som bjöd på bullar och allt. Men tji fick ni som inte kom. Vi fick äta mycket bullar! ;)

När vi kom hem sov Natalie en sväng, jag städade och Magnus bakade. Först gjorde han en omgång bullar (vi insåg att dom han gjorde i onsdags inte skulle räcka) sen baka han moccarutor och en tårta. Jag är så glad över att ha en sån duktig man i mitt hus!

Vid 18 tiden kom första gästerna. Jocke, Sofie och Elsa samt Natalies faster Ewy med sin man Kimmy.






Av Ewy och Kimmy fick hon ett halsband med en prinsesskrona (ska försöka få en bild sen) och Duplo lego iform av en sheriff med hus och häst.
Av Jocke, Sofie och Elsa fick hon ett lektält! Tack tack!!!

Nu vart det dax för fika och tårta.



Sitter fint i sin soffa och äter kex



Tårtan



Ska blåsa ut ljuset med det blir lite åt fel håll...



Men nu då!



Åhh... Mamma det går inte. Ge mig tårta nu sa hon och tog en näve. ;)

Senare på kvällen kom mitt gudbarn Adam och hans mamma Jill, samt grannarna Morgan och Maria.
Av Adam, Jill och Henkan fick hon Lilla Gubben (Pippis häst), kläder och en docka och av Morgan och Maria fick hon en liten katt som åker nåt slags fordon. Man ska i alla fall dra den efter sig när man går.
Tack för alla fina presenter!

Imorgon lördag lär det bli kalas hela dan då det kommer flera födelsedagsfirare.

Kommentarer
Postat av: sofie

nattis andra present kom med posten idag! :) puss å kram!

2011-01-14 @ 19:12:16
URL: http://sjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0