Thun´s

Idag har jag och Natalie umgåtts med Madde. Alltid lika trevligt! Och mer lär det ju bli sen... ;)
Vi åkte i alla fall till Thun´s och shoppade lite. Jag köpte två par leggings, två linnen, en långärmad t-shirt, raggsockor och ett par träningsbyxor. Natalie fick en ny mössa, tre par strumpor, två par raggsockor och en leksaks lastbil.
Hittade dessutom ett par skitsnygga pumaskor som jag vill ha. (Har letat efter en bild på dom men hittar tyvärr ingen. Verkar va väldigt ovanlig eller så finns den inte längre) Men jag får hålla på det ett tag till. Vill nämligen ha ett par svarta gympaskor och dom här satt som en smäck. Kostade typ 400:- så dom va inte så dyra heller. Kommer nog åka tillbaka och köpa dom sen. Ska bara jobba in lite pengar först så Magnus blir glad! ;) 

Appropå jobb fick jag typ ett jobberbjudande nyss.
Grannen ringde och frågade om inte jag ville bli dagbarnvårdare. Behövs en vikarie här ute så jag skulle väl bli anställd på timme i så fall. Skulle faktiskt vara ganska kul, men vi kanske bör göra klart uppe först så vi får plats med alla barn. ;) Dessutom jobbar jag ju redan nu och hur stor är sannolikheten att jag skulle vara ledig just den dan som jag skulle behövas som vikarie. Kan ju dessutom inte jobba så länge då bebis kommer sen. Så kanske att det får vänta ett tag även om jag vart lite sugen.

Kul ändå att det finns folk som tänker på en och tycker att man är bra. Man lämnar ju inte gärna sina barn till vem som helst så det är jättekul att min underbara granne tycker att jag är okej! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0