Jobb, jobb, jobb

Det är den stora anledningen till denna uppdateringstorka här på bloggen.
Har kommit hem rätt sent och har då inte velat sätta mig vid datorn när Natalie sover i samma rum.

Idag jobbade jag bara mellan 9-14. Såå skönt med en kort dag! Känner att min kropp behöver vara lite ledig nu. Är ledig imorgon och sen jobbar jag tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Hur ska min stackars onda rygg hålla? Aja.. Det är bara att bita ihop medans man är på jobbet och ta sviterna efter det när jag kommer hem. (Inte kunna röra på mig!)

I onsdags va jag dock ledig. Då passade vi på att åka till Uppsala för att hälsa på min gamla farmor. Köpte med oss varsin semla och gissa om tanten vart glad! ;) Hon är så söt min farmor.



Farmor och Natalie i höstas

I fredags började jag inte jobba förs klockan 11 så då passade jag på att ta en liten fika med min älskade Sofie och hennes dotter Elsa innan.
Även om vi inte hann prata så där jättemycket så va det ändå väldigt skönt att få träffa dom.
Sofie och jag träffas ju inte överdrivet mycket längre, men hon är min allra bästa vän och jag tänker på henne varje dag! Ska försöka ses oftare...
När vi skildes åt så sa Sofie ett par väl valda ord som fick mig att gråta!
Jag älskar dig Sofie!



Sofie och jag 2007. Kortet är taget uppe i Rättvik på Classic Car Week.

På den här tiden va jag och Sofie oskiljaktiga. Ingenting kunde stoppa oss... Men så kom kärleken krypande för oss båda och tog över. Jäkla killar! ;)
Saknar den här tiden och önskar att jag kunde backa tiden lite lite och få göra om några små val. Då hade vi nog inte glidit så långt bort ifrån varandra.

Vi får ta igen all förlorad tid sen hjärtat! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0