Jobb

Då har man varit och jobbat en sväng igen då. Jobbade 9-14 idag. Skön tid, men kan lova att det fanns att göra. Tycker lite synd om Sandra som kommer imorgon bitti. Försökte fylla på så mycket jag kunde men att ingen ska vara på avdelningen från 14 fram till imorgon bitti känns lite sådär. Kommer ju bli tomt i hyllorna. Men men... Det är inte vi som bestämt det.

Tycker att det är kul att jobba igen. Det som inte är lika kul är att min rygg redan sagt upp sig. Igår kväll kunde jag inte ens stå här hemma så jag kröp till toan och sen fick Magnus bära mig därifrån.
Gör så sjukt ont!!! Önskar att jag visste hur jag skulle kunna få det bra. Imorse innan jag åkte till jobbet så smörjde jag på liniment och tog en Alvedon. Skulle behöva göra samma sak nu igen känner jag. Har lite svårt att gå. :(
Men det är bara att bita ihop och köra på så gott jag kan. Kan ju inte va hemma från jobbet efter en vecka. Känns ju dumt. Men vi får se hur länge jag orkar gå såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0