Hotell

Nu ska jag snart börja packa. Måste ha med massa saker till Natalie som ska sova borta i natt. Sist hon sov hos faster Ewy va hon vaken halva natten. Får hoppas att hon sover bättre inatt annars kanske hon inte får komma dit flera gånger! ;)
Tänk att vi typ får betalt för att lämna bort henne en natt. Eller ja, en hotellnatt får vi betald i alla fall. Men det va ju dock min födelsedagspresent som vi nu äntligen utnyttjar.

Ska bli så härligt att bara få rå om varandra lite. Vi kan behöva det!
Får väl se vad vi hittar på. Gå runt och lulla lite i affärer, äta underbar middag och mysa en massa. Hoppas vi får badkar på rummet. Då ska jag ligga där ett tag kan jag säga. Men det visar sig.

Nej, nu ska jag börja göra i ordning all packning, mig själv, barn och karl.
Ha en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0