Hiss och diss

Nu när jag börjat jobba ser jag ju lite mera folk än tidigare. Har hunnit märka att jag verkligen är emot dessa fula "Bad hairday" mössorna. Hur många som helst som går med en såna på skallen.
Tycker verkligen inte att dom är snygga!
DISS till alla "bad hairday" mössor!!!




Något jag däremot vill hissa så är det denna underbara frukt!
Blodapelsin!
Hur gott är inte det. Jag föräter mig på dom. Äter minst två varje kväll och helst nån på dan också. Synd att dom inte finns tillgängliga året om. Men jag njuter av dom så länge jag kan!
HISS till världens godaste frukt BLODAPELSIN!!!



Kommentarer
Postat av: Hulda

jag håller med! asfula!

2011-02-19 @ 18:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0