Ensamt

Sitter just nu och har väldigt tråkigt. Idag vart jag bortskickad från dagis.
Natalie har varit där själv från klockan 10. Har flera gånger kollat om jag verkligen har ljudet på på mobilen. Den har ju inte ringt! ;) Men jag vet att hon har det bra och det har inte varit några problem alls så det går säkert bara bra där borta.
Vet inte när jag ska vara tillbaka riktigt. Men dom ringer väl när hon har vaknat. Annars går jag dit till halv två - två.

Har varit ner på sekunden en sväng också. Såg ett par skor där förra veckan men dom fanns inte kvar, så nu ska jag leta på Tradera istället. Köpte ändå massa kläder för 135 kr. Ska visa er sen.
Fick även en jättevarm och mysig kram av en som jobbar där. Det är ju ett gruppboende för vuxna som har sekunden, och idag hjälpte en farbror till att packa i mina saker. Han tyckte att det va jättekul och vart så glad över att jag handlade så mycket. Han kom sen och tog i hand för att tacka och sen fick jag en lååång varm kram. :) Sen berätta han att han slutade klockan tre och då skulle han hem och duscha och byta kläder för han hade jobbat så mycket så dom hade blivit smutsiga. Hi hi... Jag tyckte att det va kul att prata med honom och det är väl roligt för dom boende att nån tar sig tid att prata lite och inte bara tycka att dom är konstiga och jobbiga.

Nej, nu ska vi se om det finns nåt annat att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0