700

Ha ha... Såg just att jag skrivit precis 700 inlägg sen min bloggstart i April förra året.
Tycker jag är ganska duktigt av mig då jag inte ens trodde att jag skulle få ihop 100.

Får hoppas att ni tycker om bloggen så att det är nån idé att fortsätta. Även om jag skriver för mig och ingen annan så är det ju ändå tråkigt om ingen skulle läsa. (Hade jag inte velat ha nå läsare skulle jag ju kunna skriva dagbok eller nåt och inte här på nätet) '
Men just nu ser det inte ut som att det är nån lästorka här, vilket jag är jättetacksam för!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja det går fortare än vad man tror. Kul att hitta fler som bloggar här på orten! =)

Mvh/Lina

2011-02-25 @ 17:08:14
URL: http://www.gammalfjortis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0