Hårt!

Det är lite mycket nu. Därför blir det inge skrivet.
Fred vill bara vara med mamma och Natalie gör allt för att jävlas med sin mamma så det finns just inte mycket tid över till att skriva här. Finns just ingen tid till nånting om jag ska vara ärlig.
Dessutom har jag märkt att min mobil inte längre kan ta emot/ skicka mms så det blir inga såna inlägg heller tyvärr.
Men på onsdag ska vi börja skola in Natalie på dagis igen (hon behöver verkligen det nu!) så om nån vecka har jag kanske tid att skriva lite mera igen. Jag hoppas på det i alla fall.
Imorgon öppnar kyrkis igen! ÄNTLIGEN!!!
Kan mina barn få leka av sig lite. Allra helst Natalie som är skitless på att vara hemma.

Kommentarer
Postat av: katarina

wohoo! vi längtar tills imorgon!

2011-08-21 @ 19:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0