Gårdagens inköp

Igår eftermiddag åkte jag och barnen in till Gränby. Där mötte vi upp Mervi och barnens kusiner Fabian och Filip. Natalie vart jätteglad när hon såg dom. ;)
Vi strosade runt i lite affärer, men med en Natalie som mest skulle springa och riva i allt så hade man inte tid att kolla så noga som jag hade velat. Men lite saker hittade vi på i alla fall.

Här är Natalies nya saker:



*en Barbapapparyggsäck till hon börjar på dagis igen. (den hon hade innan har ju tyvärr gått sönder)
*två par leggings
*en tröja
*två mössor
  en med barbapappa och en lite tunnare som hon kan ha nu istället för solhatt

Här är Freds grejor:



*två body/pyjamasar (jag brukar ha dom som body nu när det är varmt)
*en t-shirt
*en mössa

Köpte ett par mjukisbyxor till mig själv också, men jag provade dom när jag kom hem och dom va alldeles för stora så jag måste byta dom.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0