Beroende!

I fredags va jag hos min älskade Sofie en sväng när jag inte fick vara på dagis längre. (vart ivägskickad då dom tyckte att allt gick så bra med inskolningen) Där vart jag pålurad ett spel som jag nu nästan är beroende av. Jag och Magnus satt och spelade igår kväll. Värsta socialt att sitta med varsin mobil i soffan och spela mot varandra. ;) Men det är ju så kul! Till och med Magnus tyckte det.

Spelet heter Wordfeud och är typ Alfapet fast i mobilen.
Är nån sugen på att spela lite så ladda hem appen och bjud in mig sen.
Jag heter daintymorsel när du söker upp mig. ;)

Må bäste man/kvinna vinna! ;)

                                            


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! B och jag sitter med det där hela tiden. Så himla osocialt men så jädrans kul :) Malwin är jag i WF ;)

2011-08-28 @ 10:14:35
URL: http://www.malvan12.blogspot.com
Postat av: sofie

Dags för en returmatch ikväll tror jsg.;) puss

2011-08-28 @ 15:39:23
URL: http://sjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0