Vilja

Det är nåt min dotter har i överflöd! ;)
Är väl i och för sig bra men just nu när hon är liten och ska lyssna på sina föräldrar är det mindre bra!

Igår kväll va Natalie hemma med sin pappa då jag va på team möte med Forever. När jag kom hem fick jag en bild visad för mig.

Natalie hade igår visat pappa vad hon ville för något.
Först hade hon hämtat vinterkängan som hon prompt skulle ha på sig. När den väl va på hade hon gått och hämtat sin sportsko. Dock fel fot men det strunta hon i. Hon skulle ha den på sig! När pappa nu hade satt på en vinterkänga och en sportsko gick fröken direkt till ytterdörren.
Hon hade då ställt sig och skrikit på pappa som kom efter en stund. Då hade hon stått lutad mot dörren och sett allmänt sur ut över att pappa aldrig kom.
Magnus sa då att klockan va mycket och att dom precis varit ute. Det va ju snart dax att sova.
Efter det hade hon väl skrikit lite till på pappa och tyckt att dom visst skulle gå ut!



Tyvärr fick hon inte sin vilja igenom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0