VAB

Idag vart det till att vara hemma med Natalie. Hon är inte kry alls.
Vid 00.30 inatt fick jag gå upp och snyta henne, ge henne nässpray och hostmedicin. (Hon fick nässpray när hon la sig men det verkar inte ha hjälpt så mycket) Efter det va hon vaken några timmar. Dock va hon kvar i sin säng utan större protester. När hon väl somnat va jag som en zombie. Hade väl kanske hunnit sova 30 min innan 00.30 då hon hostade och hade svårt att andas och jag kan verkligen inte sova då. MÅSTE höra att hon andas hela tiden.
Vet inte va klockan va men jag antar att hon va runt 3 när vi somnade. Klockan 4 va det dax för mig att vakna igen. Denna gång av bebis som tyckte att mamma skulle gå upp på toa för andra gången denna natt. *suck* Är det inte den ena så är det den andra! ;)
Vid 5 ringde både min och Magnus klocka, men jag bestämde då att Natalie och jag skulle vara hemma så jag somnade om igen. Från 6.30 har vi sen varit uppe. Jag vaknade först och sen Natalie.
Har sen dess försökt ringa dagis men det har bara varit upptaget. Ringde jobbet också som inte vart allt för glada, men det är inte så mycket att göra åt tyvärr. Är hon sjuk så är hon!

Vi har sen ringt pappan och sagt godmorgon, självklart kollat på fåret Shaun på tvn, ätit både välling och frukost och försökt lekt lite. Natalie är dock inte så mycket för att leka nu. Är mest grining och sur. Antar att det är för att hon inte är riktigt frisk. Hon vill bara va hos mig hela tiden.

För en stund sen ringde Johanna från dagis och undrade vart vi var. ;)
Hon trodde att vi kanske hade sovit dåligt och tagit lite sovmorgon (hon vet att Natalie ibland är vaken halva natten) så hon hade inte velat ringa tidigare. Nu hade vi ju iofs varit vakna men inte pga samma anledning som vi brukar. Hon berättade att dom hade fel på sin telefon, det va fler som hade försökt ringa. Hon hoppades att Natalie skulle krya på sig och så skulle vi höras av imorgon igen.

Nu ska jag försöka få grinfia att sova en stund! Orkar inte höra allt grin och tjat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0