Trött

Kom hem från jobbet för en timme sen. Hann se lite av Talang, har ätit lite fil med müsli och nu ska jag gå och sova.
Har ändå haft en skön arbetsdag idag. Lagom lugn! Fick desstutom världens bästaste Stefan som kund på kvällen. Tack för att du kom och livade upp min fredagkväll! (tror dock inte att han läser det här, men säger tack ändå!
Hur många kunder pratar en massa (ja, det fanns det ju i och för sig en hel del som gör) och som tränger sig in i kassan bara för att få en kram. Så gulligt! ;) Det gjorde mig glad!

Nej, nu är det sängen som gäller.
Beställde sovmorgon imorgon av min lilla fis i morse när jag lämna henne på dagis. Hoppas hon kommer ihåg det i morgon bitti! ;)

Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0