Skor

Idag har jag och Natalie varit in till stan. Va tvungen att köpa nya gympaskor till Natalie. Börjar bli lite varmt med vinterskor nu och de skor hon har är det bara en mjuk sula på. Inge vidare bra skor nu när hon springer runt alltså.

Hittade efter mycket om och men två par skor som passade hennes små fötter och min plånbok. (ville inte betala 400-500 kr för hennes skor)
Köpte ett par på Skopunkten och ett par på Din sko.
När vi kom hem skulle jag skriva namn in skorna och till min fasa såg jag då att de skor jag köpte på Din sko (mina favoriter) va trasiga. Jävla skit!!!!
Tyget på insidan av skon vid hälen är trasigt (tyget är inte sytt ordentligt och går inte in under sulan) och det lär ju knappast bli bättre efter att hon satt på sig skon några gånger.
Så nu måste jag åka tillbaka och byta dom och hoppas på att det finns några kvar i hennes storlek. *SUCK* Det är ju inte nästgårds till Uppsala direkt.
Ska kolla om mamma kanske kan byta dom eller om Magnus orkar åka upp efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0