Kattskrälle!

Våra katter har aldrig fått vara i Natalies säng.
Redan från början har vi schasat bort dom därifrån och efter ett tag förstod dom att dom inte fick vara där och sängen har varit helt ointressant. Tills nu...
Vet inte va dom kommit på men varje dag ligger minst en av katterna där och sover nu. Hur kom dom på den tanken?
Igår kväll när jag skulle fixa Natalies säng innan hon skulle sova hittade jag Felix liggandes där på rygg och sova.



Fullt normalt att ligga så där när man är katt! ;)

En annan kväll när jag skulle gå och lägga mig hittade jag Natalie sovandes med huvudet i fotändan och bredvid  henne låg Felix och sov som ett stök.
Han verkar ha kommit på att hon kanske inte är så farlig som han trott. ;)

Kommentarer
Postat av: Tess

Min birma som jag hade när barnen var små låg alltid hos barnen i spjälsängen. Även när barnen blev ädre och drog i svansen och så låg han snällt kvar och mös

2011-04-29 @ 09:20:25
Postat av: Carro

Gud vad gulligt! Du skulle försöka ta en bild på när både kissen och Nattis sover där i tsm Söt! :)

2011-05-18 @ 15:32:01
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0