Jobb, jobb, jobb

Känns som att det inte blir så mycket skrivet här sen jag började jobba. Men det känns som att det är det enda jag hinner med just nu. Jobba och sova... Kul liv!
Men om 4 veckor får jag gå hemma igen och då ska det väl bli lite bättre här också.

Idag börjar jag inte förs kl 11. Skönt! Jobbar dock till 20.15.
Sen är jag ledig i helgen. Hur underbart är inte det!? Ska nog in till stan och kolla på golv och tapeter i helgen. Börjar bli dax för det däruppe nu. Rummen är så gott som klara. Ska bara spacklas och slipas, upp med tapeter, golv och lister och sen kan vi flytta upp! Ska bli helt gudomligt skönt!!!

Nej, nu är det dax för lite frukost, sen lek och bus innan det är dax att lämna lillfis på dagis och jag ska till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0