Fattig

Beställde just ett nytt bäckenbälte. Har ju sån sjuk foglossning och mitt gamla bälte funkar inte längre. Dels är det för stort så jag kan inte dra åt det så hårt som jag vill och sen är det för smalt så det känns inte som att det gör nån nytta.
Jag har ju inte tyckt att jag har velat kasta ut pengar på det riktigt då det inte känns som att pengar är något vi har i överflöd. Men Magnus tyckte absolut att jag skulle beställa ett. Han tycker inte om att jag har så ont som jag har och det lär ju knappast bli bättre sista tiden så det va bara att beställa. Han vill tydligen att jag ska kunna gå i fortsättningen också. Nu är det si och så med det. Ibland kryper jag ju här hemma för att jag har så ont. Inte ok faktiskt!

Men nu har jag ju som sagt beställt ett rejält bälte!
Så här ser det ut:



Känns som att det borde bli bra. Det är ju brett och verkar som att man kan dra åt det ordentligt.
Kan ju knappast bli sämre i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0