Energi

Har man ju inte haft så gott om sista tiden.
Men i måndags va jag på team kväll med Aloe vera gänget. Där höll Johanna föredrag om eniergi. Vad som tar energi och vad som kan ge energi. Fick mycket insperation den kvällen. Har nu börjat tagit tag i mitt liv efter det. Börja rensa ur all skit som finns i min närhet och ska sen få in lite nytt som gör mig glad.
Känns så roligt att Aloe veran ger så mycket mera än bara välmående genom att använda dess produkter. Man blir verkligen peppad av gänget som finns.
Dessutom har jag ju världens bästa coach i Emelie. Så himla energisk och precis en sån som jag behöver i mitt liv. Pratade med henne i telefon precis nyss och vart om möjligt ännu mera peppad! ;)

Nu hoppas jag att Natalie ska sova lite till så jag kan pyssla lite här hemma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0