Avslöjad!

Jag och Magnus har länge undrat över vart Natalie gör av alla sina nappar. Jag köper nya och så är dom borta efter nån dag.
Idag hade hon en napp i handen. Helt plötsligt va den borta. Jag frågade henne vart hon hade gjort av den. Då gick hon fram till förstärkaren under databordet och stoppade in handen i hålet. Vad hittade jag där i om inte tre nappar och en liten papperslapp.
Tyvärr får jag ju inte ut napparna då hålet är litet och djupt. Försökte med en grilltång, sån av plast, men stoppar jag in den så långt som jag måste så kan jag inte nypa åt. Ruskigt irriterande!!!

Men nu har vi i alla fall hittat en av hennes gömmor!
Nu är bara frågan hur vi får ut dom.



Det gyllene gömstället - förstärkaren!



Natalie försöker hjälpa mig att få ut napparna, men hon nådde inte så långt in hon heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0