Valpar

Nu kan jag inte garantera att det inte vart valpar här i byn.
Grannhunden löper och när jag tittade ut på Goliat för en stund sen så stod hon bredvid honom.
Har sagt åt grannen att vi har honom här och att han kommer att vara ute, sen är det upp till grannen att hålla sin hund kopplad.
Vet inte hur länge hundar är gravida. Men antar att det blir valpar i höst i så fall.

Mamman blir i så fall blandras mellan långhårig schäfer och samojed och pappan blir en gråhund. Lär bli riktiga lurvtufsar! ;)



Gråhundsvalp



Samojedvalp


Schäfervalp

Kommentarer
Postat av: Tess

De sitter ju ihop rätt länge så om du såg de bredvid varandra så är det nog ingen fara

2010-09-09 @ 16:14:00
Postat av: Marie

Jag vet ju inte hur länge dom hade varit tillsammans. Men vi får hoppas på det bästa. Dvs att det inte vart nåt. ;)

2010-09-09 @ 16:30:25
URL: http://daintymorsel.blogg.se/
Postat av: katarina

hmm... ja det är ju inte alltid dom sitter ihop, så vitt jag vet....

2010-09-09 @ 17:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0