Promenader

Oj, vad mycket jag får röra på mig idag. ;)

Imorse gick jag ju ut med Goliat. Senare på förmiddagen kom Sofie och Elsa och hälsade på. 
Sofie hade gjort en jättegod bacon och broccolipaj som vi mumsade på till lunch.
Natalie och Elsa va på golvet och busade så länge. Va väl kanske mest Natalie som busade men men... 
Tog tyvärr inga kort, men Sofie kanske delar med sig av de hon tog. 
Efter lunchen tog jag en promenad till med Goliat. Sofie va hemma och passade barnen så länge. Vi hade tänkt ta hund och barnvagnar med oss ut, men svärföräldrarna ringde och sa att dom skulle hämta Goliat snart så då tog jag honom själv så han fick gå en sväng och bajsa innan han åkte hem.
Han va jätteduktig på att gå. Drog typ ingenting och lyssnade exakt på vad man sa. Känner mig ganska stolt över att fått lite pli på honom. ;)
När dom kom och skulle hämta honom vart han inte alls så glad som dom hade hoppats. Han vart glad över att få träffa Tina (taxen), men mina svärföräldrar strunta han i. Han trivdes nog här. Kommer nog bli lite tomt nu när han åkt hem. Men katterna gillar det nog!

Vid 13.40 tog jag och Sofie barnen i vagnarna och gick ut. Tog en sväng ut på Pålsmoravägen. Åker inte så mycket bilar där, typ ingen trodde jag. Men det kom faktiskt en bil med en söt farbror i som hejade så glatt. ;)

Promenaden tog ca 1 timme och 20 minuter och jag känner mig lite trött i benen. Men det är bara till att försöka vila nu så jag orkar med boxen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0