Lördagen

I lördags va jag ju som jag skrev tidigare och hälsade på en kär familj.
Det va verkligen jättekul att få träffa dom. Tror att vårat besök uppskattades också. Mycket gos med Natalie vart det och pappan ville inte gå och vila (fast han va helt slut) för han hade ju båda sina döttrar hemma. ;)
Kom fram till att det nog va över 10 år sen jag va till dom sist. Som tur är har vi ju träffats lite ute vid affären och så.
Natalie passade på att gosa med deras katt.



Hon låg och krama honom jättelänge och fast hon slet honom lite i pälsen så låg katten kvar och mös. Måste va bland de tåligaste katter jag träffat. Men va gör man inte för att få lite kärlek sa han! ;)

På kvällen va vi bortbjudna på middag hos grannen.
Först åt vi lite kräftor. Jag brukar inte gilla kräftor så jag tog en för att inte verka otrevlig. Men till min stora förvåning så va dom faktiskt ganska goda, så jag åt väl en 4-5 stycken. Va svenka kräftor. Tydligen är dom godare.
Efter kräftorna bjöd Maria på en jättegod kantarellpaj och sallad. Till efterrätt fick vi pannacotta.
Hade verkligen trevlig och det va supergod mat. Drack lite vin också dagen till ära. ;)
Mycket trevlig kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0