Uppsala here we come

Natalie väckte oss klockan 7 i morse. Tyckte tydligen att vi skulle gå upp då.
Vi bytte blöja sen fick hon en flaska välling och efter det vart det massa gos och mys med mamma och pappa och en massa krypande i sängen. Klättrar upp på sänggaveln hela tiden och river ner allt som finns där. Måste verkligen röja här hemma nu om man vill ha några hela saker. Hon river verkligen i allt hon får tag på och börjar hon krypa nu så lär det ju bli ännu värre.

Efter allt mys vart hon trött igen så nu har hon somnat och jag och Magnus har ätit frukost.
När Natalie har vaknat ska hon äta lite och sen ska hon och jag dra in till Uppsala. Ska gå på barnloppis i Fyrispark med Adam och Jill.
Ska även se om jag kan hitta ett par skor till gympan nästa vecka. Nej, jag ska inte leta efter skor på loppisen! De ska jag köpa på Stadium, Intersport eller nåt sånt, så det lär bli en tripp till Gränby också.

Nån annan som ska till Fyrispark idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0