Torsdagen

Igår gick vi som vanligt upp vid 7. Låg och mös liten stund i sängen och sen gick vi upp, klädde på oss, åt frukost och gjorde oss klara för att åka ner till kyrkis en sväng. Vi brukar inte vara där annat än på måndags när vi väger, men nu börjar Natalie bli så stor så att hon tycker att det är kul att åka dit och träffa lite kompisar och leka.
Va inte så mycket barn där, vilket gjorde att barnen kunde leka mera fritt med va dom ville och de små kunde krypa runt eller ligga och jollra på golvet. Dessutom kunde ju vi mammor prata lite mera med varandra.
Kommer nog att börja åka ner dit mera faktiskt.

Efter kyrkis fick jag för mig att åka och hälsa på en gammal arbetskamrat. Va lite över 6 år sen vi slutade jobba tillsammans men har ändå hållt kontakten lite sporadiskt. Va nåt år sen vi sågs sist så det va verkligen jättekul att träffas igen.
Hon bjöd på underbart god blåbärspaj (hon är hur duktig som helst på att baka!) och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Roligt att prata lite skit om förra jobbet också då vi har samma erfarenhet därifrån.
Hon är alltid så glad och öppenhjärtad och man vill inget hellre än att bara stå och kramas med henne.
Bara en helt underbar människa helt enkelt!

Nu hade hon gjort illa sig och va hemma från jobbet så då passade vi på att åka dit och liva upp stämningen lite.
Natalie va ju inte den som sparde på krutet! ;) Men hon och arbetskamraten trivdes bra ihop och mös en hel del. Natalie somnade till och med i hennes famn.
Tack för att du finns!

Vid 16 tiden drog vi oss hemåt. Stannade till och handlade lite på vägen hem. Natalie verkligen älskar att åka kundvagn. ;) Hoppar och skrattar och kollar på allt som finns i affären.
Lite mer än 500 kr fattigare åkte vi sen hem och lagade mat till pappsen.

På kvällen åkte jag ner till Österby igen. Hade bestämt på dan att jag skulle gå på box pass med Denise.
Så kul det va! Man vart ganska trött men kände ändå att jag måste ta i mera nästa gång. Man vet ju inte hur hårt man ska gå ut första gången för att orka hela passet. Men nu vet jag att jag kan ta i mer då jag hade massa krafter kvar när passet va slut. Va lite trött i benen bara.
Har nog kommit fram till att jag nog är lite bättre tränad än jag trodde. Har ju inte tyckt att nått pass varit jättejobbig, så då får man köra hårdare.
Skulle gärna vilja få lite träningsvärk också (även om det inte är så bra) så man känner att man rört på sig ordentligt.
Men nästa vecka tar jag i som f*n och då ska Katarina också med!
Hon fuskade ju den här veckan och drog till Turkiet i fredags. Men hon kommer hem idag tror jag så nu har hon inga mera undanflykter. ;)



Till nästa höst ska vi alla se ut såhär! Vältränade och VÄLMÅENDE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0