Surt!

Jag är så sur på mig själv just nu!
Köpte ju en jacka till Natalie för ett tag sen. Fick ju för mig att jag skulle vilja ha den i en större storlek och bad min mamma byta den. Tyvärr fanns det ju ingen kvar så då bad jag mamma vänta ett tag och se om dom fick in flera (vilket dom i butiken trodde pga att det va en nyhet).
Nu skickade jag ett mess till mamma och frågade om hon hade bytt jackan.
Svaret jag fick va inte det jag ville ha!
Dom hade inte fått in nå mera jackor så då hade hon lämnat tillbaka den och jag fick ett tillgodokvitto.
Kan ju inte anklaga mamma för att gjort fel, hon gjorde ju va hon trodde va rätt men nu är jag lite ledsen!
Nu har jag ju ingen jacka alls och jag ville verkligen ha den där jackan! Den va verkligen sååå fin!
Har kollat på hemsidan men där finns den inte (vilket jag tycker är konstigt då den nyligen kom) och nu lär det ju inte finnas nån kvar i butikerna.

Är det nån som vet vart jag kan få tag på denna underbara jacka från H&M? Storlek 68 eller helst 74.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0