Stackars liten!

Det börjar bli mer regel än undantag att Natalie ramlar och slår sig här hemma. Idag har hon säkert ramlat en 10 gånger. Hälften av gångerna har hon blivit jätteledsen och jag har fått sutiit och tröstat henne en lång stund.
Hon klättrar ju och far överallt. Ska ju stå upp mot  allt och det är inte alltid så lätt när man är så här liten och inte har hittat balansen till 100 %.
Funderar på om jag ska ta hem min gamla hjälm som jag hade när jag va i hennes ålder. (Mamma har sagt att jag klättrade upp i fönstren och mest överallt när jag va ca 7 månader, så mamma kände sig tvungen att köpa hjälm då jag ramlade väldigt ofta. Kanske är därför jag är som jag är nu! Ha ha...) Det är en mjuk liten hjälm som skyddar lite i alla fall. Skadar ju inte att prova.

Nu ska jag gör det tråkiga man måste göra när pengarna äntligen har kommit in på kontot - betala räkningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0